موزاییک نانو

موزائیک نانو

موزاییک نانو

موزائیک نانو

سنگ مصنوعی موزایک نانو

۴۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تاریخچه سنگ مصنوعی

تاریخچه ساخت و تولید سنگ مصنوعی به سال 1892 بر می گردد، در این سال فردی به نام فردریک رنسام که یک صنعتگر انگلستانی بود موفق به تولید اولین سنگ مصنوعی شد، البته باید بدانید شیوه تولید فردریک بسیار با شیوه تولید امروزی متفاوت بوده است.

تولید سنگ مصنوعی به شیوه امروزی در سال 1960 و در کشور ایتالیا پایه گذاری شد ، در سال 1965 اولین کارخانه تولید سنگ مصنوعی در ایتالیا ساخته و شروع به تولید گسترده این کالا کرد. جالب است بدانید ایده ساخت سنگ مصنوعی توسط چند طراح ساختمانی مطرح شد، آنها برای طراحی خود و هماهنگی با فضاهای مختلف نیاز به سنگ های متنوع تر و دارای رنگ های بیشتر داشتند، از این رو دست به ساخت سنگ مصنوعی زدند و توانستند شیوه نوین و همچنین مصالحی نوین را برای استفاده در دکوراسیون داخلی و نمای خارجی خلق نمایند. در آن روزها بیشتر از سنگ مصنوعی برای سنگ فرش خیابان و حیاط منازل و محوطه سازی استفاده می شد، ولی امروزه سنگ مصنوعی به یکی از اجزاء جدا نشدنی معماری تبدیل شده است.

باید بدانید مهمترین ماده در تولید سنگ مصنوعی تکه های سنگ طبیعی می باشد، ولی با ترکیب تکه سنگ های مختلف و یا استفاده از رنگدانه های متنوع و حتی اضافه کردن فلز و .. در ترکیب این سنگ ها می توان سنگ هایی با تنوع بسیار زیاد تولید کرد. باید بدانید جدا از تنوع در طرح و رنگ سنگ مصنوعی برتری های دیگری مانند وزن ، استحکام ، مقاومت و... را داراست و این برتری ها موجب شده روز به روز به علاقمندان به استفاده از سنگ مصنوعی اضافه شود.

>

برای خرید و دریافت لیست قیمت با کارشناسان فروش ما در تماس باشید .

سنگفرش سپاهان قادر است بهترین محصولات را با ارزان ترین قیمت در سراسر ایران به شما تحویل دهد.

آدرس کارخانه :
اصفهان روبروی شهرک صنعتی جی

ارتباط با ما :

http://sepahan-co.ir

۰۳۱۳۵۲۲۴۱۸۳

۰۹۱۳۲۰۷۴۸۶۹

  • موزاییک حیاطی
  • ۰
  • ۰

برش سنگ مصنوعی

شما شاید تصور کنید برش سنگ مصنوعی کاری بسیار ساده می باشد، ولی باید بدانید برش سنگ مصنوعی دارای تکنیک هایی می باشد که با استفاده از آنها می توان به آن جلوه خاصی داد، مهمترین این تکنیک ها معرق کاری و مشبک کاری است که در این مقاله این دو را توضیح خواهیم داد.

معرق ‌کاری

با استفاده از برش خاص و قرار دادن چند نوع سنگ مصنوعی در کنار هم و ترکیب آنها می توان طرحی بسیار زیبا خلق کرد. از این نوع برش بسیار در دکوراسیون داخلی استفاده می شود، به این برش و چیدمان سنگ مصنوعی معرق کاری می گویند که در آن از رنگ و طرح های مختلف سنگ مصنوعی می توان استفاده کرد.

به دلیل وجود سنگ مصنوعی در طرح و رنگ مختلف می توان با ترکیب آنها بی نهایت طرح زیبا و خلاقانه ایجاد کرد و محیطی زیبا را به وسیله آنها خلق کرد.

مشبک ‌کاری

از مشبک کاری سنگ مصنوعی بسیار در نماهای ساختمانی استفاده می شود. مشبک کاری چیست؟ به ایجاد برآمدگی و سوراخ در سنگ مصنوعی به منظور عبور نور و هوا مشبک کاری می گویند.

برای مثال در برخی نماها از قطعات فلزی برای هواکش ها استفاده می شود، که این امر از زیبایی نما ساختمان بسیار کم خواهد کرد، ولی با قرار دادن سنگ مصنوعی مشبک کاری شده به جای این هواکش ها می توانید نمایی زیبا و یک پارچه داشته باشید. از مشبک سنگ مصنوعی بسیار برای عبور نور نیز استفاده می شود که می توان از آن در دکور داخلی نیز بسیار استفاده کرد.

  • موزاییک حیاطی
  • ۰
  • ۰

سنگ مصنوعی چیست؟

سنگ مصنوعی از ترکیب تکه های سنگ طبیعی با مواد افزاینده تولید می شود. سنگ مصنوعی از ترکیب سیمان ، خاک رس ، آگرگات سنگ ضایعاتی و خاک های سبک وزن ساخته می شوند البته هر شرکت تولید کننده سنگ از فرمول خواص خود استفاده می کند ولی مواد کلی همین مواد می باشند. بااستفاده از رنگ دانه اکسید آهن به همراه رنگ دانه های دیگر رنگ مورد نظر را به سنگ مصنوعی می دهیم. پس از ترکیب مواد گفته شده به همراه رنگ دانه ها این مخلوط را در قالب ریخته و آن را می کوبیم، باید بدانید این قالب ها دارای نقش و نگار های مختلف و متنوعی می باشند. از نظر قیمت، سنگ های مصنوعی به مراتب قیمتی مناسب تر از سنگ های طبیعی دارند، زیرا به نسبت سنگ طبیعی تولید آن کم هزینه تر می باشد، همچنین سنگ مصنوعی دارای وزنی کمتر و ضخامت کمتر به نسبت سنگ طبیعی هستند، این امر موجب هزینه حمل کمتر نیز می شود. علاوه بر مواردی که در بالا گفته شد مقاومت سنگ مصنوعی بالاتر و در قطعات کوچکتر موجود می باشد این امر موجب نصب آسان و هزینه کمتر می شود

وزن سنگ مصنوعی تقریبآ پانزده کیلوگرم بر متر مربع می باشد و در صورت استفاده از سنگ مصنوعی در قطعات کوچک تا چهل کیلوگرم بر متر مربع نیز افزایش می یابد که بازهم از سنگ طبیعی بسیار سبکتر می باشد. رنگ سنگ مصنوعی در گذر زمان و در مقابل عوامل جوی از بین نمی رود و کم رنگ هم نمی شود، زیرا در زمان تولید رنگ پودری در ساختار سنگ مخلوط شده است. تنوع در رنگ و طرح در سنگ مصنوعی به نسبت سنگ صبیعی بسیار بالاتر است. سنگ مصنوعی یک محصول سیمانی است و دارای عمر مفیدی زیاد که برای استفاده در سطح خارجی ساختمان بسیار مناسب است. سنگ مصنوعی به دلیل تحمل تغییرات دمای بالا می توانند در ساخت فضای شومینه مورد استفاده قرار گیرند. تحمل دمای بالای سنگ مصنوعی به دلیل وجود خاک رس در ساختار آن می باشد.

برای خرید و دریافت لیست قیمت با کارشناسان فروش ما در تماس باشید .

سنگفرش سپاهان قادر است بهترین محصولات را با ارزان ترین قیمت در سراسر ایران به شما تحویل دهد.

آدرس کارخانه :
اصفهان روبروی شهرک صنعتی جی

ارتباط با ما :

http://sepahan-co.ir

۰۳۱۳۵۲۲۴۱۸۳

۰۹۱۳۲۰۷۴۸۶۹

  • موزاییک حیاطی
  • ۰
  • ۰

سنگ از قدیمی ترین مصالح ساختمانی به حساب می آید. همانگونه که در سطح شهر می بینید بسیاری از ساختمانها در نما خود از سنگ استفاده می کنند، چه نمای داخلی و چه نمای بیرونی از این رو تولید کنندگان دست به تولید سنگ مصنوعی زدند. سنگ مصنوعی امروزه بسیار در صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون استفاده می شود و به تدریج دارد جایگزین سنگ طبیعی می گردد، از این رو این مقاله را برای شما آماده کردیم و قصد داریم در آن مقایسه کاملی بین سنگ مصنوعی و سنگ طبیعی انجام دهیم تا ببینیم کدام انتخاب مناسب تری می باشد.

سنگ‌ مصنوعی از تنوع بیشتری در طرح و رنگ نسبت به سنگ‌های طبیعی برخوردار است.

از نظر مقاومت سنگ مصنوعی در برابر فشار ، یخ زدگی و خراشیدگی بسیار مقاوم تر از سنگ‌های طبیعی است.

وزن سنگ‌های مصنوعی نسبت به سنگ‌ طبیعی کمتر است.

سنگ‌ مصنوعی دارای ضخامت کمتر می باشد.

از نظر قیمت نیز سنگ مصنوعی با قیمت مناسبتر از سنگ طبیعی عرضه می گردد.

سنگ مصنوعی ضایعات کمتری نسبت به سنگ طبیعی دارد.

نصب سنگ مصنوعی بسیار اسانتر از سنگ مصنوعی می باشد.

برای خرید و دریافت لیست قیمت با کارشناسان فروش ما در تماس باشید .

سنگفرش سپاهان قادر است بهترین محصولات را با ارزان ترین قیمت در سراسر ایران به شما تحویل دهد.

آدرس کارخانه :
اصفهان روبروی شهرک صنعتی جی

ارتباط با ما :

http://sepahan-co.ir

۰۳۱۳۵۲۲۴۱۸۳

۰۹۱۳۲۰۷۴۸۶۹

  • موزاییک حیاطی
  • ۰
  • ۰

سنگهای طبیعی مورد استفاده در صنعت ساختمان

سنگ‌های اصلی مورد استفاده در سنگ‌ تزئینی و نما عبارتند از: گرانیت، مرمر، تراورتن، سنگ چینی، مرمریت، ماسه سنگ و سنگ لوح. از سنگ‌های آذرین به جز گرانیت نمونه‌های دیگر را کمتر مورد استفاده قرار می‌دهند. انواع دیگر سنگ‌های آذرین مورد استفاده در صنایع ساختمانی عبارتند از: دیوریت، بازالت، سینیت، کابرولابرادیوریت و دیاباز. سنگبری‌ها، سنگ‌هایی نظیر سرپانتین، انیکس، تراورتن و حتی انواعی از گرافیت‌ها را مرمر می‌نامند و بنابراین مفهوم دگرگون شدن سنگ‌های آهکی به منظور تبدیل شدن به مرمر که از اصول پایه در سنگ‌شناسی است برای سنگ‌های نما در بازار سنگبری مصداق ندارد.

سنگ‌های آنتیک طبیعی

ضایعات سنگ‌هایی که برای تولید سنگ‌های آنتیک به‌کار می‌رود، بایستی سختی قابل قبول داشته باشند. سختی زیاد نیز شرایط برش و صیقل دادن سنگ را مشکل ساخته و هزینه تهیه سنگ آنتیک را بالا می‌برد. در نتیجه تهیه سنگ‌های آنتیک به‌دلیل سختی زیاد گرانیت‌ها و کوارتزیت‌ها گران تمام می‌شود. همچنین ضایعات سنگی که در برابر اسیدها مقاوم می‌باشند جهت تولید سنگ‌های آنتیک مناسب نمی‌باشند از جمله گرانیت، سینیت، دیوزیت، کوارتزیت، آنزریت، تراکیت، بازاکت، دیاباز و ماسه سنگ. با توجه به این موارد از ضایعات سنگهای تراورتن جهت تولید سنگ آنتیک طبیعی استفاده می‌شود که برخی از دلایل آن عبارتست از :

1- مقاومت پایین تر سنگ‌های تراورتن (نسبت به سنگهای گرانیتی و کوارتزیت)

2- سختی کم

3- قابلیت ساب و برش

4- بلوری بودن

5- چگالی زیاد

6- زیبایی ظاهر

7- وجود تخلخل جهت چسبیدن کامل به ملات

سنگ آنتیک مصنوعی

سنگهای آنتیک مصنوعی سمنت پلاست محدودیتهای موجود در سنگهای آنتیک طبیعی (استفاده از سنگهای با مقاومت وسختی پایین تر همچون سنگ‌های تراورتن و نیز وجود تخلخل جهت چسبیدن کامل به ملات) را بدلایل زیر ندارند:

1- عدم نیاز به برشکاری زیاد (وجود محصولات در سایزهای مختلف)

2- عدم نیاز به داشتن تخلل جهت چسبیدن کامل به ملات (در نظر گرفتن تجهیزات خاص در حین قالب گیری برای جلوگیری از ریزش)

لذا امکان تولید سنگ آنتیک مصنوعی با مقاومت بالا و تخلل بسیار پایین وجود دارد که این دو مزایای زیر را به همراه خواهند داشت:

1- دوام بیشتر سنگ آنتیک مصنوعی بدلیل مقاومت بیشتر

2- جلوگیری از ایجاد قارچ و باکتری در فضاهای خالی موجود در سنگ بدلیل تخلل پایینتر نسبت به سنگهای آنتیک طبیعی

  • موزاییک حیاطی
  • ۰
  • ۰

قالب سازی شرکت سنگ مصنوعی سپاهان : ارائه انواع قالب های سنگ آنتیک نما سمنت پلاست ، انواع قالب کفپوش - موزاییک ( موزائیک ) سنگ مصنوعی سمنت پلاست ، قالب سنگ جدول، قالب پله و زیر پله و ...

در آغاز بکار تولید سنگ های مصنوعی در ایران ، قالب های مربوط به این صنعت از کشورهای اروپایی تامین می گردید . در این حالت متقاضیان قالب ملزم به خرید قالب ها با قیمت بسیار گزاف می شدند. همچنین به دلیل هزینه های بالای حمل و نقل ، محدودیت در متراژ و میزان خرید ، هزینه های مربوط به واردات کالا و تعرفه های سنگین گمرکی ، نیاز همیشگی به قالب ها به عنوان نوعی کالای مصرفی ( عمر مفید بین شش ماه تا سه سال با توجه به کیفیت و ضخامت و طرح قالب ها ) و ... میزان و تنوع در طرح های محصولات را تحت الشعاع قرار میداد .

با توجه به وجود پتانسیل های کشور عزیزمان ، همچنین وجود انواع مواد پتروشیمی ( پلیمری ) و امکان دستیابی با قیمت بسیار پایین و با کیفیت بالا ، اقدام به بومی سازی این صنعت ( قالب سازی سنگ مصنوعی ) از سال 1390 آغاز گردید . بطوریکه هم اکنون نیاز به این محصول ( قالب سنگ مصنوعی ) در کشور تامین گردیده و حتی بخشی از ظرفیت تولید این تکنولوژی به کشورهای همسایه و ... صادر می گردد.

اما متاسفانه برخی از شرکت ها نیز شروع به تولید این قالب ها ، نمودند . بدون آنکه بدانند در صنعت سنگ مصنوعی ، قالب ها ، نقش کلیدی در کیفیت محصول نهایی را به عهده دارند

در تکنولوژی های مختلف سنگ های مصنوعی قالب های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. بطور مثال قالب هایی از جنس لاستیک و سیلیکون و ... ( قالب های نرم ) و یا قالب های با شیوه تولید تزریق ، جهت تولید پنل های دیواری ، پنل های گچی ، بتن و موزائیک های بتنی و بتن های رنگی و ... مناسب می باشند

در سنگ های مصنوعی خاص ( نانو سمنت پلاست ) قالب ها در براق و یا مات بودن محصول نهایی به میزان ۵۰ درصد نقش خواهند داشت ( ۵۰ درصد به فرمولاسیون تولید بستگی خواهد داشت ) همچنین جهت تراکم و پیوستگی سطحی ، ایجاد شبکه مستحکم فاقد هوا ( سوراخ های ریز پیوسته و ناپیوسته میکروسکوپی ) ، همچنین هدایت لایه رنگی و مواد پلیمری خاص به سطح محصول و ... نیاز به انتقال ارتعاش به میزان ۰/۸ میلیمتر به مواد درون قالب ها می باشد

قالب های نرم ( لاستیکی و سیلیکونی و ... ) بخشی از ارتعاشات را به خود جذب نموده و بخش کمی را به مواد درون قالب ها انتقال می دهند . در اینصورت خصوصیات لازم در محصول ایجاد نمیگردد

از طرف دیگر قالب های اصطلاحا خشک بصورت تزریق مد نظر ما در این تکنولوژی نمی باشد. زیرا به یک سطح کاملا صیقلی و بدون هرگونه پرز ، نیازمند می باشیم . اگر قالب بصورت تزریقی باشد ( با وجود عمر بالاتر نسبت به فرمینگ ) از ابتدا محصولات بصورت ضایعات خواهند بود . زیرا مواد مربوطه ( مخلوط ) به بدنه قالب به دلیل عدم وجود سطح صیقلی خواهند چسبید و یک لایه ( اصلی ترین لایه در تولید سنگ ) را از محصول جدا می نمایند .

ارائه قالب های مخصوص سنگ مصنوعی ( و نانو سمنت پلاست ) :

انواع قالب سنگ موزائیک در سایز و طرح های گوناگون جهت داخل و خارج ساختمان ، موزاییک حیاطی و پیاده رو ها و ... ، قالب های کفپوش ، انواع قالب سنگ بادبر و دکوراتیو جهت دکوراسیون داخل و خارج ساختمان در حالت های مختلف ، قالب سنگ آنتیک در تنوع در طرح و سایز ، انواع قالب سنگ های پله و زیر پله در طرح های چوب ، چرم و ساده در سایز های مختلف ، انواع کتیبه ها ، المانهای داخلی ، قالب جدول و دور باغچه ای ، گلدان های خیابانی و غیره

برای خرید و دریافت لیست قیمت با کارشناسان فروش ما در تماس باشید .

سنگفرش سپاهان قادر است بهترین محصولات را با ارزان ترین قیمت در سراسر ایران به شما تحویل دهد.

آدرس کارخانه :
اصفهان روبروی شهرک صنعتی جی

ارتباط با ما :

http://sepahan-co.ir

۰۳۱۳۵۲۲۴۱۸۳

۰۹۱۳۲۰۷۴۸۶۹

  • موزاییک حیاطی
  • ۰
  • ۰

شرکت سنگ مصنوعی سپاهان ، با هدف ارائه نسل جدیدی از محصولات سنگ مصنوعی ساختمانی مقاوم ، زیبا ، سبک و سازگار با محیط زیست ، اقدام به تولید سنگهای مصنوعی پلیمری ( نانو سمنت پلاست ) ( سنگ مصنوعی سپاهان ) نموده است. این مجموعه با بکار بردن بهترین مواد اولیه و حفظ دائمی کیفیت محصولات ، با ارائه قیمت کاملا رقابتی ( با توجه به مشخصات ویژه ) در صدد جلب رضایت مشتریان خود می‌باشد.

شرکت سپاهان با بهره گیری از یک تیم مدیریتی و تحقیقاتی قوی ، بنیانگذار تحولات عظیمی در صنعت سنگ مصنوعی ( و سمنت پلاست ) ، معرف تکنولوژیها و تکنیکهای نوین و محصولات جدید بوده و می باشد .

این شرکت ماشین آلات مدرن و تکنولوژی نوین را در اختیار داشته و افتخار دارد تا با استفاده از بهترین و خالص ترین مواد اولیه داخلی ، سنگ‌های نوین مصنوعی نانو سمنت پلاست و سنگ مصنوعی مهندسی نانو گلاس را با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه نماید.

محصولات سنگ های مصنوعی سپاهان میتواند به شکل گستردهای در مکانهایی همچون آپارتمان ها ( فضاهای داخل و خارج ساختمان ) ،خانه های ویلایی ( دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی ساختمان ) ، هتل ، دفاتر اداری و مهندسی ، بانک ها و بیمارستان ها، فروشگاهها و مراکز تجاری بزرگ و ... مورد استفاده قرار می گیرد .

برخی از ویژگیهای سنگ مصنوعی سپاهان عبارتند از :

استحکام کششی و خمشی بالا

مقاومت در برابر حرارت و تلورانس های دمایی

ماندگاری رنگ به دلیل استفاده از پیگمنت های معدنی در مقابل تابش نور خورشید

درصد نفوذ آب بسیار پائین

مقاوم در مقابل نفوذ مواد آلاینده محیط

مقاوم در برابر باران های اسیدی و مواد اسیدی ضعیف

درخشندگی در سطح محصول و قابلیت نظافت آسان و نگهداری ساده

سازگاری با محیط زیست و جذابیت و زیبایی بیشتر نسبت به سنگ های طبیعی

قابلیت انتخاب رنگ های خاص

تنوع در طرح و سایز
قابلیت استفاده در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان و بر روی هر سطحی
وزن کمتر از سنگهای طبیعی که موجب کاهش وزن ساختمان و در نتیجه کاهش اثر زلزله بر ساختمان می گردد
نصب آسان و بدون دردسر و با روشهای گوناگون
قابلیت چسبندگی بیشتر با مصالح سیمانی ( و دیگر مصالح ساختمانی )

  • موزاییک حیاطی
  • ۰
  • ۰

ماشین سازی شرکت سنگ مصنوعی سپاهان اقدام به ارائه و ساخت انواع ماشین آلات صنعتی و ساختمانی با کیفیت بالا و قیمت مناسب ( از جمله انواع میکسر و میز ویبره تولید سنگ مصنوعی سمنت پلاست و موزائیک بتنی ویبره ای و ... ) نموده است .
متقاضیان محترم که نیاز به تجهیزات جانبی خط تولید سنگ مصنوعی و یا بتن دارند ( بدون آموزش و انتقال تکنولوژی ) اقلام ذیل ، با قیمت پیشنهادی مناسب قابل عرضه می باشد .

لیست مشخصات دستگاه های ورتیکال ویبریشن ( میز ویبره ) جهت تولید انواع تکنولوژی های سنگ مصنوعی و سمنت پلاست وهمچنین مورد کاربرد در تولید انواع کفپوش و موزائیک های ویبره :

۱- میز ویبره سنگ مصنوعی سمنت پلاست ( دستگاه ورتیکال ویبریشن ) با ابعاد ۲۰۰ * ۱۰۰ سانتیمتر ، با دو الکتروموتور ویبره چینی مرغوب

۲- میز ویبره مخصوص سنگ آنتیک سمنت پلاست ( دستگاه ورتیکال ویبریشن ) با ابعاد ۲۰۰ * ۱۰۰ سانتیمتر ، با دو الکتروموتور ویبره ایتالیایی

۳-دستگاه میز ویبره سنگ مصنوعی ( و موزائیک سازی و بتن ) با ابعاد ۲۰۰*۳۰۰ سانتیمتر ، با دو الکتروموتور ویبره ۱/۳ الی ۱/۴ کیلووات چینی مرغوب

۴- دستگاه ورتیکال ویبریشن مخصوص سنگ آنتیک سمنت پلاست ( میز ویبره با مساحت ۶ متر مربع) با ابعاد ۲۰۰ * ۳۰۰ سانتیمتر ( مساحت ۶ متر مربع ) ، با دو الکتروموتور ویبره ایتالیایی

۵-میز ویبره مخصوص سنگ مصنوعی سمنت پلاست ( دستگاه ورتیکال ویبریشن با مساحت ۶ متر مربع) با ابعاد ۲۰۰ * ۳۰۰ سانتیمتر ، با دو الکتروموتور ویبره ایتالیایی ( مارک OLI ایتالیا ) ۱/۵۷ کیلووات


لیست مشخصات و قیمت انواع میکسر های مخصوص سنگ مصنوعی ( میکسر سانتریفیوژ سمنت پلاست ) با بهترین کیفیت و قیمت مناسب ، با توانایی تولید انواع تکنولوژی های سنگ مصنوعی ، سمنت پلاست ، مواد بتنی موزائیک سازی و بلوک سازی ، مناسب جهت ساخت انواع چسب های کاشی خمیری و پودری و ...

۱-میکسر آزمایشگاهی مخصوص با قدرت اسمی تخلیط ۱۰۰ کیلوگرم (۷۰ مخلوط نانو سمنت پلاست )

۲-میکسر سانتریفیوژ مخصوص سنگ مصنوعی سمنت پلاست ظرفیت اسمی ۳۰۰ کیلوگرم مواد سمنت پلاست ( ظرفیت واقعی ۲۵۰ کیلوگرم مواد سمنت پلاست )

۳- میکسر سنگ مصنوعی سمنت پلاست ( میکسر سانتریفیوژ ) اندازه دستگاه با ظرفیت اسمی ۳۵۰ کیلوگرم و واقعی ۳۰۰ کیلوگرم مواد سمنت پلاست

۴-میکسر سنگ مصنوعی نانو سمنت پلاست ( میکسر با خاصیت گریز از مرکز و قابل ارتقاء ) با قابلیت ساخت انواع مواد سنگ مصنوعی و سمنت پلاست تخلیط اسمی مواد با وزن ۵۰۰ کیلوگرم ( ۴۵۰ کیلوگرم ) با جرم حجمی عادی ، تخلیط فعلی مواد با جرم حجمی فوق سبک معادل ۷۰۰ کیلوگرم جرم حجمی عادی و ظرفیت ساخت چسب خمیری ۷۰۰ کیلوگرم و پودری ۹۰۰ کیلوگرم

۵-میکسر ( میکسر خط تولید دستی قابل ارتقاء ) سنگ مصنوعی نانو سمنت پلاست ( میکسر با خاصیت گریز از مرکز ) با قابلیت ساخت انواع مواد سنگ مصنوعی و سمنت پلاست ، قابلیت ساخت انواع بتن و بتن سبک ، چسب های کاشی خمیری و پودری طرح پن تخلیط اسمی مواد با وزن ۵۰۰ کیلوگرم ( ۴۵۰ کیلوگرم مواد سمنت پلاست) با جرم حجمی عادی ، تخلیط فعلی مواد با جرم حجمی فوق سبک معادل ۷۰۰ کیلوگرم جرم حجمی عادی و ظرفیت ساخت چسب خمیری ۷۰۰ کیلوگرم و پودری ۹۰۰ کیلوگرم

۶-میکسر سانتریفوژ مخصوص ( میکسر سنگ مصنوعی سمنت پلاست ) با قابلیت ساخت انواع تکنولوژی های سنگ مصنوعی ، چسب های ساختمانی ( چسب کاشی خمیری و پودری ) انواع بتن با ظرفیت ۵۰۰ کیلوگرم مخلوط ، و معادل 900 کیلوگرم جرم حجمی عادی از مواد فوق سبک ، ظرفیت ساخت چسب کاشی خمیری 850کیلوگرم و چسب کاشی پودری 1000 کیلوگرم ، قابلیت ساخت بتن تا ۵۵۰ کیلوگرم

۷-میکسر سانتریفوژ مخصوص ( میکسر اتوماتیک سنگ مصنوعی سمنت پلاست ) با قابلیت ساخت انواع تکنولوژی های سنگ مصنوعی ، چسب های ساختمانی ( چسب کاشی خمیری و پودری ) انواع بتن با ظرفیت ۵۰۰ کیلوگرم جرم حجمی عادی مواد سنگ مصنوعی سمنت پلاست ، و معادل 900 کیلوگرم جرم حجمی عادی از مواد فوق سبک ، ظرفیت ساخت چسب کاشی خمیری 850کیلوگرم و چسب کاشی پودری 1000 کیلوگرم ، قابلیت ساخت بتن تا ۵۵۰ کیلوگرم ، عرضه می باشد.


دستگاه بسته بندی ( شیرینک پک ) : دستگاه بسته بندی شیرینک پک مخصوص سنگهای مصنوعی به صورت تک و دوگانه سوز در عرض ۶۰ و بالاتر از آن برای متقاضیان محترم ساخته میگردد.

  • موزاییک حیاطی
  • ۰
  • ۰

ماده نانو زود سخت کننده سنگ مصنوعی سمنت پلاست( شتاب دهنده و زود سخت شونده بتن ) - نانو سیل ( nano accelerator )

یکی از معضلات تولید سنگ مصنوعی سمنت پلاست و همچنین بتن بخصوص در فصل زمستان و هوای سرد ، افزایش مدت زمان عمل آوری و یا اصطلاحا خشک شدن بتن و یا سنگ مصنوعی می باشد. لذا جهت تسریع واکنش های هیدراتاسیون و پلیمریزاسیون میتوان از نانو زود سخت شونده استفاده نمود و عملیات عمل آوری محصول را در سنگ مصنوعی سمنت پلاست تا ۱۰ ساعت تقلیل داد.

همچنین با استفاده از این ماده میتوان به نتایجی از قبیل موارد ذیل دست یافت :

افزایش حدود ۵ الی ۱۵ درصد مقاومت فرسایش سطحی محصول ( با فرض ثابت بودن میزان سیمان مصرفی با توجه به فرمول ثابت و همچنین با توجه به دوز مصرف از این ماده) ، این ماده ( شتاب دهنده نانو سیل )

موجب افزایش مقاومت خمشی محصول به مقدار ۱۰ الی ۲۰ درصد نسبت به فرمول قبل میگردد (‌به دلیل ایجاد کریستالاسیون قویتر و بیشتر در سیمان )

موجب کاهش مدت زمان مقاومت نهایی بتن می گردد ( مقاومت نهایی محصول پس از ۲۸ روز حاصل میگردد. با توجه به دوز مصرف این مدت زمان به ۱۰ الی ۱۴ روز تقلیل می یابد

افزایش مقاومت فشاری محصولات به مقدار ۱۰ الی ۲۰ درصد نسبت به فرمول قبل

به دلیل قرارگیری مواد نانو در پیوند های بین مولکولی موجب کاهش میزان جذب آب سطحی و مطلق محصول با توجه به میزان مصرف میگردد ( کاهش ۲۰ الی ۳۰ درصدی جذب آب محصول نسبت به فرمول ثابت )

افزایش مقاومت یخبندان به دلیل پر نمودن حفره های پیوسته و ناپیوسته در بافت محصول

براقیت بیشتر محصول به دلیل کاهش مدت زمان عمل آوری و تسریع در فرآیند کیورینگ محصول

در ذیل برخی از مشخصات و نحوه مصرف نانوسیل زود سخت شونده و شتاب دهنده نانوسیل سنگ مصنوعی سمنت پلاست را توضیح خواهیم داد:

مشخصات فیزیکی محصول نانو زود سخت شونده سنگ مصنوعی سمنت پلاست :


سوسپانسیون غلیظ نانو ذرات کلسیم سیلیکات هیدرات و به رنگ سفید می باشد
این ماده بدون یون کلر ، و همچنین بدون تاثیر در گیرش اولیه بتن و سنگ مصنوعی سمنت پلاست می باشد
PH=11 - 12

مکانیسم رفتار نانو سیل زود سخت شونده ( شتاب دهنده ) روی سنگ مصنوعی سمنت پلاست :


زمانیکه سیمان با آب ترکیب می گردد ( واکنش هیدراتاسیون ) نانو ذرات کلسیم سیلیکات هیدرات به تعداد زیاد ما بین ذرات سیمان قرار گرفته و مانند جوانه در سیمان عمل می نماید
کلسیم سیلیکات هیدرات ( نانو سیل زود سخت شونده ) حاصل از هیدراتاسیون سیمان روی این جوانه ها رشد و تکثیر یافته ، و به عبارت دیگر تمام ذرات سیمان یکباره به شکل هوشمند شروع به شبیه سازی و تکثیر این ذرات می نماید و در نتیجه منجر به سخت شدن و گیرش ثانویه زودتر در بتن و سنگ مصنوعی سمنت پلاست می گردد.

میزان مصرف نانوسیل زود سخت شونده سنگ مصنوعی سمنت پلاست :
میزان مصرف با توجه به شرایط مختلف آب و هوایی و دمای نگهداری محصول تا عمل آوری متغیر و بین ۲ الی ۵ درصد برای سنگ مصنوعی سمنت پلاست و بین ۱ الی ۴ درصد برای بتن می باشد

شرایط نگهداری نانوسیل زود سخت شونده بتن و سنگ مصنوعی :
در دمای بالای ۵ درجه سانتیگراد و به دور از تابش نور مستقیم خورشید بین ۹ الی ۱۰ ماه خواهد بود


روش مصرف نانوسیل زود سخت شونده سنگ مصنوعی سمنت پلاست :
با توجه به شرایط آب و هوایی و دمای نگهداری محصول تا عمل آوری بتن و یا سنگ مصنوعی سمنت پلاست میزان ۱ الی ۵ درصد در هنگام افزودن آب به مخلوط اضافه میگردد . توجه نمایید به میزان مصرف نانو سیل زود سخت شونده سنگ مصنوعی سمنت پلاست باید از میزان رطوبت ( میزان مصرف آب ) کاسته گردد.

این ماده روی گیرش اولیه بی تاثیر می باشد

مزایای نانوسیل زود سخت شونده سنگ مصنوعی سمنت پلاست :

کاهش مدت زمان عمل آوری بتن و خشک شدن بتن

کاهش مدت زمان عمل آوری در سنگ مصنوعی سمنت پلاست در تابستان و بویژه در زمستان ( حداقل مدت زمان نگهداری در زمستان برای سنگ مصنوعی سمنت پلاست با توجه به استفاده از نانو زود سخت شونده بین ۸ الی ۱۰ ساعت می باشد )

قابلیت باز شدن و کاهش زمان سنگ مصنوعی سمنت پلاست از قالب در زمستان از حداقل ۲۴ ساعت به حداکثر ۱۰ ساعت

به دلیل افزایش سرعت هیدراتاسیون و پلیمریزاسیون موجب عمل آوری زودتر محصول گردیده و از چسبندگی مواد به قالب ها جلوگیری می نماید

تبدیل سیمان درجه پایین به سیمان درجه بالا از لحاظ کسب مقاومت و سختی

توانایی کاهش ۵ الی ۱۰ درصد از سیمان مصرفی به ازای مصرف هر یک درصد از نانو سیل زود سخت شونده

افزایش ۱۰ الی ۲۰ درصدی به مقاومت فشاری محصول نهایی ۱۴ روزه

افزایش تراکم و دانسیته ، افزایش مقاومت سایشی و کاهش میزان جذب آب در بتن

سازگاری با انواع افزودنی های بتن و روان کننده های مختلف ( عدم سازگاری با ران کننده بتن نفتالین پایه = در صورت استفاده از این افزودنی از نانو سیل زود سخت شونده استفاده نگردد )

  • موزاییک حیاطی
  • ۰
  • ۰

خمیر کاشت میلگرد افقی مخلوطی دو جزئی با بنیان رزین اپوکسی که با بهره گیری از افزودنی های شیمیایی قابلیت چسبندگی آن تقویت شده است و برای کاشت یا هم پوشانی میلگردها در دیوار و سقف سازه های بتنی کاربرد دارد. از خواص و اثرات این ماده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-قدرت چسبندگی بسیار زیاد به بتن و آرماتور
-استحکام بسیار عالی در مقابل مواد اسیدی و قلیایی
-امکان کاشت آرماتور در بتن های سبک
محافظت از آرماتور و انکربولت در مقابل خوردگی و زنگ زدگی
-بدون شره و فاقد انقباض
-بدون نیاز به حلال
-سهولت و سرعت اجرا

این ماده در مواردی همچون موارد زیر کاربرد دارد:

-کاشت آرماتور،انکربولت،میله های فلزی،استیل،روی و....
-ایجاد چسبندگی بین مقاطع فلزی با بتن یا سنگ

روش مصرف این ماده به صورت زیر می باشد:

مقاطع مورد نظر جهت تزریق خمیر کاشت آرماتور باید خشک و عاری از هر گونه چربی، گرد و غبار، زنگ زدگی، ذرات سست و ناپایدار باشد. ابتدا دو جزء سازنده خمیر کاشت آرماتور را داخل یک ظرف ریخته و با استفاده از همزن برقی (دریل+پره) کاملا مخلوط نمایید. مخلوط حاصله را داخل پیستون ابزار تزریق ریخته، درپوش پلاستیکی را در انتهای پیستون بگذارید. کارتریج آماده شده را در داخل ابزار تزریق قرارداده، نوک نازل را برش زده و ماده کاشت آرماتور را در داخل سوراخ تزریق نمایید. برای جلوگیری از اتلاف مواد کاشت آرماتور حدوداً نیمی از قسمت انتهایی فضای حفره را باید پر نمایید. سپس آرماتور را وارد حفره نموده و با چرخانیدن آرماتور در داخل حفره، از تماس کامل سطوح حفره با خمیر کاشت میلگرد اطمینان حاصل نمایید.ابتدا حجم حفره را محاسبه نموده و حجم آرماتور را از آن کسر نمایید و با توجه به حجم باقیمانده و وزن مخصوص خمیر کاشت میلگرد مقدار مصرف قابل محاسبه خواهد بود.

این ماده را در ظرف در بسته ،به دور از یخبندان و تابش مستقیم نور خورشید به مدت یک سال می توان نگهداری کرد. بهترین دمای نگهداری 10+ الی 30+ درجه سانتیگراد می باشد

این ماده را در ظرف در بسته ،به دور از یخبندان و تابش مستقیم نور خورشید به مدت یک سال می توان نگهداری کرد. بهترین دمای نگهداری 10+ الی 30+ درجه سانتیگراد می باشد.

برای خرید و دریافت لیست قیمت با کارشناسان فروش ما در تماس باشید .

سنگفرش سپاهان قادر است بهترین محصولات را با ارزان ترین قیمت در سراسر ایران به شما تحویل دهد.

آدرس کارخانه :
اصفهان روبروی شهرک صنعتی جی

ارتباط با ما :

http://sepahan-co.ir

03135224183

09132074869

  • موزاییک حیاطی